روابط عمومی

در دنیای امروز داشتن روابط کاری مناسب و موثر جزء لاینفک هر بنگاه اقتصادی شمرده می شود از این حیث سازمان ها به سمتی پیش می روند که بخش روابط عمومی خود رابه صورت درون یا برون سازمانی قوی تر نمایند، چراکه در این بخش علاوه به وظیفه هایی چون اطلاع رسانی و فعالیت برون سازمانی همچون بخش رسانه ها، کنفرانس هاو…، مسئولیت درون سازمانی بسیار مهم و تاثیر گذاری دارند. توجه به جزئیات، موانع احتمالی و داشتن راه حل های از قبل پیش بینی شده و روابط بلند مدت یکی ازمسئولیت های بخش روابط عمومی هر سازمانی محسوب می گردد.

رشد روابط عمومی

رشد روابط عمومی

روابط عمومی (PR) تکنیکی‌ست که به عقیده بسیاری از فعالان حوزه بازاریابی، از تبلیغات  مفیدتر و بسیار به صرفه‌تر است. محوریت فعالیت در بازاریابی نوین،  مشتری  می‌باشد و همین باعث شده است که روابط عمومی، برتری محسوسی نسبت به سایر روش‌های ترویجی داشته باشد. برخی روابط عمومی را آینده بازاریابی می‌دانند. روشی کارآمد و درعین حال با پیچیدگی‌های […]

ظهور روابط عمومی

ظهور روابط عمومی

با معرفی پی آر و یک  PR Week اولین نشریه تخصصی روابط عمومی در سال ۱۹۹۸، این صنعت صاحب مجله ی خاص خود شد که از نظر مفاد، صفحه آرایی و نوشتار در جایگاه رقابت با مجله ی ۶۹ ساله ی عصر تبلیغات، کتاب مقدس اهالی تبلیغات، قرار گرفت. جو نابلوم Jonah Bloom ، سر […]

زندگینامه فایول

زندگينامه  فایول

تولد : ۱۸۴۱ استانبول، بازنشستگی : ۱۹۱۸ ، درگذشت : ۱۹۲۵  پاريس  به دلیل اینکه پدر هنری فایول از مهندسان سازنده مدخل شاخ طلایی در شهر استانبول بود وی ۶ سال از اوایل عمرش را در این شهر سپری کرد.  او به همراه خانواده اش در سال ۱۸۴۷ به کشور فرانسه بازگشت. فایول در شهر […]