رسانه های اجتماعی

گستردگی شبکه های اجتماعی را شاید بتوان به زمان ظهور فیس بوک نسبت داد، تا چند سالی جنبه ی سرگرمی برای کاربران داشته و پس از چندی شاهد ارائه خدمات و کالا و تبلیغات در آن شبکه و به دنبال آن اینیستاگرام و تلگرام و … می باشیم در واقع یکی از اهداف ایجاد این شبکه ها همین بوده است. این مهم باعث گردید تا کم کم سازمان ها بجای صرف هزینه های سنگین در حوزه های تبلیغات بخصوص در زمانی که هنوز در مرحله تولد (ظهور) بسر می برند، بسیار کارساز باشد و با داشتن اینترنت و صرف هزینه ی بسیار ناچیز بتوانند در کمپین ها و گروه های مختلف عضو شده و خود را معرفی نمایند و در نهایت به درآمد زایی رسند. بسیاری از استارتاپ های ایجاد شده طی چند سال اخیر همگی از همین الگو پیروی کرده و موفق نیز بوده اند، البته آنچه در این شاخه حائز اهمیت است نوع و نحوه ی بارگذاری مطالب و بررسی و افزارش آمار بازدیدکنندگان و… می باشد.

شبکه های اجتمـاعی

به دنبال استقبال روز افزون کاربران، فضای مجازی به یکی از بهترین نقاط دسترسی به مخاطبان هدف برند های مختلف تبدیل شده است. شرکتهای برتر دنیا هر ساله مبالغ بیشتری را صرف بازاریابی و تبلیغات دیجیتال نموده و تلاش می کنند از هر فرصتی که پیشرفت فناوری در اختیار آنها قرار داده نهایت استفاده را به عمل آورند.

پاسخ به نیازهای متغیر مشتری و خلق ارزش بیشتر برای وی از طریق فناوری پیشرفته، تدوین و اجرای استراتژی دیجیتال، در کنار کسب اطمینان از انتقال پیام برند به مخاطبان صحیح با به کارگیری جدیدترین و اثر بخش‌ترین ابزارها و کانال‌های دیجیتال، هدف اصلی کلیه فعالیت های دیجیتال برای هر کسب و کاری می باشد. برای دستیابی به این مهم بهتر است با کمک متخصصین این حوزه به صورت حرفه ای وارد عمل شد تا ضمن سودآوری به اعتبار و وجهه اجتماعی برند لطمه ای وارد نشود. بازاریابی دیجیتال نیز همانند بازاریابی شامل کلیه مراحل تدوین استراتژی اولیه، یافتن مخاطبان هدف و سپس جایگاه یابی می باشد با این تفاوت که در مرحله جایگاه یابی بخشی تحت عنوان فعالیت های مجازی بدان اضافه می شود، در این مرحله گام اول ایجاد دارایی دیجیتال بوده، سپس تلاش می شود تا ترافیک لازم برای این دارایی فراهم شود و متناسب با ماهیت برند و بستر دیجیتال، کلیه فعالیت ها تحت نظارت و کنترل لحظه به لحظه باشد تا در نهایت اهداف محقق شود. موسسه آرمان پردازان راد مان(آپرم) با پی نمودن و پیاده سازی آخرین تغییرات دراین حوزهو ارائه راهکار های موثر به مشتریان خود به دنبال ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه به مشتریان می باشد.

از جمله خدماتی که در این بخش ارئه می گردد شامل:

  • ممیزی دارایی های دیجیتال
  • بهبود و ارتقای دارایی های دیجیتال
  • تدوین کمپین های ۳۶۰ درجه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
  • تحقیقات بازار آنلاین

تیم بازاریابی دیجیتال موسسه آرمان پردازان راد مان( آپرم) با پیشبینی روندهای آتی نسبت به هر تغییری در دنیای تبلیغات و فضای مجازی، از قبل آمادگی داشته و بدین منظور از طریق اجرای کمپین و برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال، خدمات نتیجه محوری ارائه می‌دهیم که منجر به پیشرفت و رشد مشتریان سازمان می‌شود.

طراحی و پیاده سازی توسط موسسه آرمان پردازان رادمان ( آپرم )